• 13-07-2025, 10:46:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Adama negatif trade verdim diye o da bana saçma bi trade verdi şikayet ettim ama sorumluya nereden ulaşırım numarasi var mi arkadaşlar sorumlu iletişim atıp konuyu siler misiniz tesekkurler


    Bi de bunu buldum r10 yasalarında
    1. Ticaret Puanı REP Puanı gibi kullanılamaz! Size bir kullanıcı NEGATİF Ticaret Puanı verdi diye siz de karşılık olarak veremezsiniz! Bu durum şikayet sonucunda tespit edilirse, 1 aydan az olmamak üzere R10'dan uzaklaştıracaklar
  • 13-07-2025, 10:48:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ana sayfada en altta moderatöre sor kategorisini kullanabilirsiniz hocam.
  • 13-07-2025, 10:54:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açmış olduğun şikayet konusu modlar tarafından onaylandı haklı taraf ben olduğum halde sizin bana -trade atmanız etik bir davranış değildir. Hakkim olarak size trade atmam Gayet normaldir sizin bana atmanız doğru Degildir. Şikayet konunuz olumlu yonde haklı olduğum için size atma gerekli.
    Ben müşteriyim ve trade kurallarını incelerseniz benim tek sorumlulugum odemeyi anlaşılan zamanda yapmak. Onun haricinde negatif trade veremezsiniz.

    odemenin anlasilan zamanını geciktirdim mi ?
  • 13-07-2025, 10:59:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende saticiyim Önden sana ilettim hesabi 1 gün bekledim o gün içinde hesabı kontrol edebilirsin 1 gün sonra ödeme atman sonra aradan 2 gün geçip hesap ayıplı demem doğrumu peki. Kendin itiraf ediyorsun. Parayı 1 gün sonra ilettim diyorsun sana erkenden hesabı ilettim o zaman zarfina hesabı kontrol edebilirsin bahaneler üretmeye hazir bombasin neyse hocam Çarşı Pazar olsun.
    Hocam ticaret puanını konuşuyoruz siz konuyu değiştiriyorsunuz. Tamam ben dünyanın en kotu insanıyım. Ticaret puanını kurala uygun şekilde verdiniz mi onu soruyorum ben

    Edit: odemeyi 1 gün sonrasına kabul ettiniz zaten
  • 13-07-2025, 11:02:23
    #5
    Qui non proficit, deficit
    @Clipton;'a PM ile ulaşabilirsiniz.
  • 13-07-2025, 11:02:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Clipton;'a ulaşabilirsiniz.
    Çok teşekkürler konu kilit lutfen
  • 13-07-2025, 11:49:02
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende saticiyim Önden sana ilettim hesabi 1 gün bekledim o gün içinde hesabı kontrol edebilirsin 1 gün sonra ödeme atman sonra aradan 2 gün geçip hesap ayıplı demem doğrumu peki. Kendin itiraf ediyorsun. Parayı 1 gün sonra ilettim diyorsun sana erkenden hesabı ilettim o zaman zarfina hesabı kontrol edebilirsin bahaneler üretmeye hazir bombasin neyse hocam Çarşı Pazar olsun.
    Sen ödemeni aldiğin halde, hele de aldıktan sonra eksi trade kullanamazsin. Adam eksik ödemişse ve tamamlamiyorsa kullanabilirsin. Eksi trade icin 48 saat icerisinde eger odeme gelmemişse... seklinde kural var. Sen aklın sıra intikam almissin. Adamin sikayetinde kazanan sen olmuşsun ve sana verilen eksi trade silinmiş. Seninki sebepsiz yere intikam amaclı trade atmaktır. Suclu şu an sensin. Forum kurallarini biraz inceleyin
  • 13-07-2025, 11:58:21
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Trade Silinmemiş halen Profilimde mevcut.
    intikat vs Gibi Bir niyetim Yok sadece sahisla Yapilan Ticaretlerin daha dikkatli olunmasını. Yönelik trade Kullandım. Hakkım Oldugunu dusunuyorum + adımı Karalamaya Yönelik -trade Kullandıgını dusunuyorum. sahsin
    Kardeşim sen sikayetinde haklisin. O zaman madem haklı da bulunmuşsun, mod a ulasip kendi eksini kaldiracaksin. Sırf sen oyle dusunuyorsun diye haksiz trade atarak kendini banlatırsin. Ben senden hazzetmedim diye sana eksi atayim. Sonra da ben oyle dusunuyorum mu diyeyim. Sen magdur degilsin. Paranı almissin. Karsi taraf haksiz trade vermiş. Bunu duzeltmen gerekitor. Ama sen kalkip eksi trade vermissin. Bak mesela ben veya binlerce insan 1 tsne bile eksisi olan kisilerle forumda asla calismiyor. Sen kendi derdini cöz. Intikam icin trade veremezsin.
  • 13-07-2025, 12:03:52
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler Hocam Güzel Yorumun icin Dedigim gibi intikam veya kin gibi bir durum yok verilmesi Gerektigini Düşündügüm icin verdim. Kendisine hatali oldugunu vermiş oldugu tradenin kalkmasini talep ettim ama yanaşmadı Modlara report ettim kac defa ama kaldıran olmadi tradeyi
    Ne guzel soyluyosun iste. Intikam icin trade vermissin. Cunku magdur degilsin ticarette. Ertesi gun paranı da almissin. Haksiz olan su an sensin hocam