Bi de bunu buldum r10 yasalarında
- Ticaret Puanı REP Puanı gibi kullanılamaz! Size bir kullanıcı NEGATİF Ticaret Puanı verdi diye siz de karşılık olarak veremezsiniz! Bu durum şikayet sonucunda tespit edilirse, 1 aydan az olmamak üzere R10'dan uzaklaştıracaklar
