- Trade Silinmemiş halen Profilimde mevcut.
intikat vs Gibi Bir niyetim Yok sadece sahisla Yapilan Ticaretlerin daha dikkatli olunmasını. Yönelik trade Kullandım. Hakkım Oldugunu dusunuyorum + adımı Karalamaya Yönelik -trade Kullandıgını dusunuyorum. sahsin
Kardeşim sen sikayetinde haklisin. O zaman madem haklı da bulunmuşsun, mod a ulasip kendi eksini kaldiracaksin. Sırf sen oyle dusunuyorsun diye haksiz trade atarak kendini banlatırsin. Ben senden hazzetmedim diye sana eksi atayim. Sonra da ben oyle dusunuyorum mu diyeyim. Sen magdur degilsin. Paranı almissin. Karsi taraf haksiz trade vermiş. Bunu duzeltmen gerekitor. Ama sen kalkip eksi trade vermissin. Bak mesela ben veya binlerce insan 1 tsne bile eksisi olan kisilerle forumda asla calismiyor. Sen kendi derdini cöz. Intikam icin trade veremezsin.