Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler Hocam Güzel Yorumun icin Dedigim gibi intikam veya kin gibi bir durum yok verilmesi Gerektigini Düşündügüm icin verdim. Kendisine hatali oldugunu vermiş oldugu tradenin kalkmasini talep ettim ama yanaşmadı Modlara report ettim kac defa ama kaldıran olmadi tradeyi
Ne guzel soyluyosun iste. Intikam icin trade vermissin. Cunku magdur degilsin ticarette. Ertesi gun paranı da almissin. Haksiz olan su an sensin hocam