Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açmış olduğun şikayet konusu modlar tarafından onaylandı haklı taraf ben olduğum halde sizin bana -trade atmanız etik bir davranış değildir. Hakkim olarak size trade atmam Gayet normaldir sizin bana atmanız doğru Degildir. Şikayet konunuz olumlu yonde haklı olduğum için size atma gerekli.
Ben müşteriyim ve trade kurallarını incelerseniz benim tek sorumlulugum odemeyi anlaşılan zamanda yapmak. Onun haricinde negatif trade veremezsiniz.

odemenin anlasilan zamanını geciktirdim mi ?