Adama negatif trade verdim diye o da bana saçma bi trade verdi şikayet ettim ama sorumluya nereden ulaşırım numarasi var mi arkadaşlar sorumlu iletişim atıp konuyu siler misiniz tesekkurler


Bi de bunu buldum r10 yasalarında
  1. Ticaret Puanı REP Puanı gibi kullanılamaz! Size bir kullanıcı NEGATİF Ticaret Puanı verdi diye siz de karşılık olarak veremezsiniz! Bu durum şikayet sonucunda tespit edilirse, 1 aydan az olmamak üzere R10'dan uzaklaştıracaklar