Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende saticiyim Önden sana ilettim hesabi 1 gün bekledim o gün içinde hesabı kontrol edebilirsin 1 gün sonra ödeme atman sonra aradan 2 gün geçip hesap ayıplı demem doğrumu peki. Kendin itiraf ediyorsun. Parayı 1 gün sonra ilettim diyorsun sana erkenden hesabı ilettim o zaman zarfina hesabı kontrol edebilirsin bahaneler üretmeye hazir bombasin neyse hocam Çarşı Pazar olsun.
Sen ödemeni aldiğin halde, hele de aldıktan sonra eksi trade kullanamazsin. Adam eksik ödemişse ve tamamlamiyorsa kullanabilirsin. Eksi trade icin 48 saat icerisinde eger odeme gelmemişse... seklinde kural var. Sen aklın sıra intikam almissin. Adamin sikayetinde kazanan sen olmuşsun ve sana verilen eksi trade silinmiş. Seninki sebepsiz yere intikam amaclı trade atmaktır. Suclu şu an sensin. Forum kurallarini biraz inceleyin