Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende saticiyim Önden sana ilettim hesabi 1 gün bekledim o gün içinde hesabı kontrol edebilirsin 1 gün sonra ödeme atman sonra aradan 2 gün geçip hesap ayıplı demem doğrumu peki. Kendin itiraf ediyorsun. Parayı 1 gün sonra ilettim diyorsun sana erkenden hesabı ilettim o zaman zarfina hesabı kontrol edebilirsin bahaneler üretmeye hazir bombasin neyse hocam Çarşı Pazar olsun.
Hocam ticaret puanını konuşuyoruz siz konuyu değiştiriyorsunuz. Tamam ben dünyanın en kotu insanıyım. Ticaret puanını kurala uygun şekilde verdiniz mi onu soruyorum ben

Edit: odemeyi 1 gün sonrasına kabul ettiniz zaten