• 01-07-2025, 08:05:06
    #10
    Bunu yapmış birisi olarak o kimya tutmuyor hocam

    Bende masaüstünde oyun oynar macbook da yazılım yaparım falan diyordum. Macbook'u açtıktan 1 saat sonra vazgeçtim Fakat şöyle faydası oldu kardeşim yurtdışını kazanmıştı. Elindeki laptop çok kötü olduğu için macbook'u ona hediye etmiştim. Kendisi de 3-4 senedir kullanıyor gayette memnun
  • 01-07-2025, 08:08:32
    #11
    Merhaba hocam, ben Aralık 2024’te MacBook Air M3 modelini aldım ve bu gerçekten hayatımda bir dönüm noktası oldu. Aktif olarak masaüstü bir oyuncu bilgisayarım var fakat üniversiteye götüremediğim için MacBook tercih ettim ve hiç pişman olmadım. Üzerinden 5 ay geçtikten sonra da iPhone 15 aldım. Ekosistem o kadar iyi ki; dosya aktarım kolaylığı, kullanım rahatlığı, her şey sürükle-bırak mantığında ilerliyor. Eğer imkanınız varsa kesinlikle tavsiye ederim. Benim de bu cihazı alma sebebim, oyun oynadığım bilgisayardan uzak kalmak ve vaktimi daha verimli değerlendirmekti.
  • 01-07-2025, 08:26:02
    #12
    Ben MacOS'e geçerken çok tereddütte kalmıştım.
    Ama şimdi iyi ki geçmişim hatta keşke daha büyük depolama alanı olan bir MacBook alsaydım diyorum kendime.
    Yazılım işleri vs. ile ilgileniyorsanız, oyun oynama bağımlısı değilseniz ben şiddetle öneririm.
    Kullandığınız telefonda iOS bir telefonsa çok güzel birlikte çalıştırırsın.
    Yazılım yazarken kodları zevkle yazarsın, işletim sisteminin akıcılığı ile keyif alırsın.

    Ama Macbook kullanmanın dez avantajları var tabi. Ücretli programları ücretsiz kullanamama, depolama diskini büyütememe gibi eksikleri var.
  • 01-07-2025, 08:29:16
    #13
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Son zamanlarda masaüstü bilgisayarımda sürekli oyun vs olsun dikkatim dağılıyor ve zamanın büyük bir kısmını boşa harcadığımı hissediyorum bu sebeple windows sistemden uzaklaşıp ( aynı zamanda oyundan uzaklaşmak demek ) macbook'a geçmenin sizce bir faydası olur mu? bu güne kadar hiç macOS kullanmadım.
    Aynısını ben yaptım gittim oyun bilgisayarımı satıp macbook aldım çok memnunum. Benimde imkanım olduğu için sürekli oyun oynuyordum doğru seçim yapmışım hocam.
  • 01-07-2025, 08:36:04
    #14
    Eğer daha önce hiç kullanmadıysan gerçekten çok zor geliyor. Bu durumda farklı bir çözüm bulmanı öneririm.
  • 01-07-2025, 10:35:59
    #15
    R10.NET'in Bence En İyisi
    MacOS'a geçtiğimden beri çok fazla mutluyum. Fakat biraz iş bilgisayarı ve işine kullanması gerekiyor insanın. Alışmak da biraz kişiye bağlı, ben bilgisayar mühendisiyim 30 yıl windows kullandıktan sonra geçtim 1-2 ayda alıştım.
  • 01-07-2025, 14:38:14
    #16
    Okul, iş ve yazılım için MacBook kullanıyorum bir de oyun bilgisayarım var oradan da kodlama yapıyorum artık (:. Kısacası bu sizin isteğinizle alakalı bir durum MacBook oyun oynamak için üretilmiş bir cihaz değil ve bunu hissettiriyor. Ekosistem harika çalışıyor. Güçlü bir windows bilgisayarınız varsa akıcılık farkı yaşamazsınız.
  • 01-07-2025, 14:40:19
    #17
    Masaüstü ve Windows candır. bırak hocam boşver kalsın. oyun oynamak istersen zaten macte de bir şekilde oynarsın yine...
  • 02-07-2025, 03:51:11
    #18
    Zamanında 3080 Ekran Kartlı Masa Üstü Bilgisayarımı Sıfır 14 İnç MacBook Pro M1 16GB İle Takaslamıştım. İlk Bir Hafta Çok Gıcık Geldi.

    Command Tuşunu CRTL Gibi Ayarlayabileceğiniz Ayar Var. Copy Pasteler İçin.

    Telefonunuz İphone ise İphone de Kopyaladığınız Yazıyı Linki vs Laptoba Yaptırabiliyorsunuz Çok Büyük Kolaylık. Sms vs Geldiğinde Herşeyi Macbookda Görüyorsun.

    İlla Windows İstiyorum Diyorsan 49 Dolara Paralels Desktop Windows 11 Kuruluyor İçine Macbook + Windows 11 Oluyor Makine. Age Of Empires 4 Bile Kurabilirsin. GTA5 de Kurabilirsin. Valorant Kuramazsın CSGO Kursanda Takılıyor.

    Cihazı Kendi İstediğin ve Benimseyeceğin Ayarlar İle Bir Kere Güzelce Kuruyorsun. Ayarlıyorsun.

    Donma Kasma Takılma Mavi Ekran Virüs vs Olmuyor.
    Windows Gibi Salaklanmıyor. Stabil İnci Gibi Cihaz.

    Dediğim Gibi Ben 14 İnç MacBook Pro M1 Kullanıyorum Çok Memnunum 16 Olanına Gerek Yok.
    Şimdi M5 ler Çıkıyor. Onlara da Gerek Yok M1 PRO M2 PRO İş Görüyor. Batarsası 22 23 Saat Gidiyor. 10 Dakikada Şarj Oluyor 22 Saat Kullanma İmkanın Var. Her Seferinde 1 2 Saat Kullansan 1 Ay Yetiyor Batarya.

    Ekranı Çok Kaliteli, Bunlardaki Ekranı Başka Hiç Bir Marka Cihazda Bulamazsın. Göz Yormaz Ağrıtmaz.
    Klavyesi Mükemmel Yazı ve Kod Yazmak Keyifli.

    Ben Eticaret Sektöründeyim, Woocommerce Site Yapımı, Google Ads Meta Ads Reklam Açımı Takip Edimi, Reklamlar, Photoshop Adobe Premier Video Yapımı Vs. Mailler Smsler. Excel Word Pdf ler vs Benim İşim İçin Mükemmel. Birde Ufak Cihazya Her Yere Götürebiliyorsun. Bu Devirde Mobil Olmak Gerekiyor. Home Ofis Çalışan İçin Kendi İşinin Patronu Olup İnternet Üzerinden Kazananlar İçin En Mantıklı Cihazdır.

    Diyorsanki Ben Asosyelim Vakitimin Hiç Önemi Yok. Hayat Geçiyor Olabilir de Ben Evde Kösülecem Oyun Oynayacam, O Zaman Masa Üstü İle Devam Et.

    Açıkcası Macbook Dışındaki Laptoplara Bakma Bile. Boş Muhabbet Hepsi.