Merhaba hocam, ben Aralık 2024’te MacBook Air M3 modelini aldım ve bu gerçekten hayatımda bir dönüm noktası oldu. Aktif olarak masaüstü bir oyuncu bilgisayarım var fakat üniversiteye götüremediğim için MacBook tercih ettim ve hiç pişman olmadım. Üzerinden 5 ay geçtikten sonra da iPhone 15 aldım. Ekosistem o kadar iyi ki; dosya aktarım kolaylığı, kullanım rahatlığı, her şey sürükle-bırak mantığında ilerliyor. Eğer imkanınız varsa kesinlikle tavsiye ederim. Benim de bu cihazı alma sebebim, oyun oynadığım bilgisayardan uzak kalmak ve vaktimi daha verimli değerlendirmekti.