MacOS'a geçtiğimden beri çok fazla mutluyum. Fakat biraz iş bilgisayarı ve işine kullanması gerekiyor insanın. Alışmak da biraz kişiye bağlı, ben bilgisayar mühendisiyim 30 yıl windows kullandıktan sonra geçtim 1-2 ayda alıştım.