R10.NET'in Bence En İyisi
MacOS'a geçtiğimden beri çok fazla mutluyum. Fakat biraz iş bilgisayarı ve işine kullanması gerekiyor insanın. Alışmak da biraz kişiye bağlı, ben bilgisayar mühendisiyim 30 yıl windows kullandıktan sonra geçtim 1-2 ayda alıştım.