Ben MacOS'e geçerken çok tereddütte kalmıştım.
Ama şimdi iyi ki geçmişim hatta keşke daha büyük depolama alanı olan bir MacBook alsaydım diyorum kendime.
Yazılım işleri vs. ile ilgileniyorsanız, oyun oynama bağımlısı değilseniz ben şiddetle öneririm.
Kullandığınız telefonda iOS bir telefonsa çok güzel birlikte çalıştırırsın.
Yazılım yazarken kodları zevkle yazarsın, işletim sisteminin akıcılığı ile keyif alırsın.

Ama Macbook kullanmanın dez avantajları var tabi. Ücretli programları ücretsiz kullanamama, depolama diskini büyütememe gibi eksikleri var.