enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Son zamanlarda masaüstü bilgisayarımda sürekli oyun vs olsun dikkatim dağılıyor ve zamanın büyük bir kısmını boşa harcadığımı hissediyorum bu sebeple windows sistemden uzaklaşıp ( aynı zamanda oyundan uzaklaşmak demek ) macbook'a geçmenin sizce bir faydası olur mu? bu güne kadar hiç macOS kullanmadım.
Aynısını ben yaptım gittim oyun bilgisayarımı satıp macbook aldım çok memnunum. Benimde imkanım olduğu için sürekli oyun oynuyordum doğru seçim yapmışım hocam.