• 01-07-2025, 06:07:47
    #1
    Merhaba,

    Son zamanlarda masaüstü bilgisayarımda sürekli oyun vs olsun dikkatim dağılıyor ve zamanın büyük bir kısmını boşa harcadığımı hissediyorum bu sebeple windows sistemden uzaklaşıp ( aynı zamanda oyundan uzaklaşmak demek ) macbook'a geçmenin sizce bir faydası olur mu? bu güne kadar hiç macOS kullanmadım.
  • 01-07-2025, 06:10:22
    #2
    Ben macos'ta zorlanıyorum alışamadım Windows candır benim için 😊
  • 01-07-2025, 06:11:27
    #3
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben macos'ta zorlanıyorum alışamadım Windows candır benim için 😊
    Benim de tek çekincem o
  • 01-07-2025, 06:22:37
    #4
    aynı şekilde masaüstümü satıp macbook almıştım. o kadar pişman olmuştum ki anlatamam... oyun oynamak için internet kafeye falan gitmiştim. bir windowsum bir macosum var şu an
  • 01-07-2025, 06:54:12
    #5
    Şahsen bu düşüncede olup kendime laptop aldım fakat ne laptop ne masaüstü pc'nin yüzüne bakmıyorum
  • 01-07-2025, 07:16:09
    #6
    Oyun bagilmlisi degil iseniz ve benim gibi surekli kodlama yapıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Mac a gectiktennsonra anladim windows hamalligini
  • 01-07-2025, 07:39:32
    #8
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Son zamanlarda masaüstü bilgisayarımda sürekli oyun vs olsun dikkatim dağılıyor ve zamanın büyük bir kısmını boşa harcadığımı hissediyorum bu sebeple windows sistemden uzaklaşıp ( aynı zamanda oyundan uzaklaşmak demek ) macbook'a geçmenin sizce bir faydası olur mu? bu güne kadar hiç macOS kullanmadım.
    İnanır mısın son iki aydır tek düşüncem macOS cihazımı biran önce Windows cihaza çevirmek bende senin sıkıldığın şeyi yapmak için değişiklik istiyorum. Herhalde son 15 yıldır macOS kullanıcısıyım aktif olarak o yüzden sıkıldığın şeyden biraz uzaklaşmanda fayda var ani bir karar verip bir kaç ay sonra nereden geçtim bu cihaza dersen üzülürüm senin adına yinede hayırlısı olsun.

    Not: macOS kötülediğimden değil uzun süre Windows kullanıp ilk defa macOS geçişlerde böyle şeyler yaşanabiliyor.
  • 01-07-2025, 07:42:57
    #9
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Son zamanlarda masaüstü bilgisayarımda sürekli oyun vs olsun dikkatim dağılıyor ve zamanın büyük bir kısmını boşa harcadığımı hissediyorum bu sebeple windows sistemden uzaklaşıp ( aynı zamanda oyundan uzaklaşmak demek ) macbook'a geçmenin sizce bir faydası olur mu? bu güne kadar hiç macOS kullanmadım.
    Ben de aynı dertten muzdariptim. Günde 10 saatten fazla oyun oynuyordum. işi gücü sarkıtıyordum tamamen. mac os a geçtim , Şimdi mac os ta oynuyorum çoğu zaman Bu iş tamamen sorumluluk bilinciyle alakalı dostum . Eğer biraz da rahatsan finansal olarak , bağımlılık gibi bir şey bu.