Merhaba,
Son zamanlarda masaüstü bilgisayarımda sürekli oyun vs olsun dikkatim dağılıyor ve zamanın büyük bir kısmını boşa harcadığımı hissediyorum bu sebeple windows sistemden uzaklaşıp ( aynı zamanda oyundan uzaklaşmak demek ) macbook'a geçmenin sizce bir faydası olur mu? bu güne kadar hiç macOS kullanmadım.
Masaüstü Bilgisayar Satıp MacBook Geçmek
17
●546
- 01-07-2025, 06:11:27Benim de tek çekincem oGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2025, 06:22:37aynı şekilde masaüstümü satıp macbook almıştım. o kadar pişman olmuştum ki anlatamam... oyun oynamak için internet kafeye falan gitmiştim. bir windowsum bir macosum var şu an
- 01-07-2025, 07:39:32İnanır mısın son iki aydır tek düşüncem macOS cihazımı biran önce Windows cihaza çevirmek bende senin sıkıldığın şeyi yapmak için değişiklik istiyorum. Herhalde son 15 yıldır macOS kullanıcısıyım aktif olarak o yüzden sıkıldığın şeyden biraz uzaklaşmanda fayda var ani bir karar verip bir kaç ay sonra nereden geçtim bu cihaza dersen üzülürüm senin adına yinede hayırlısı olsun.enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Not: macOS kötülediğimden değil uzun süre Windows kullanıp ilk defa macOS geçişlerde böyle şeyler yaşanabiliyor.
- 01-07-2025, 07:42:57Ben de aynı dertten muzdariptim. Günde 10 saatten fazla oyun oynuyordum. işi gücü sarkıtıyordum tamamen. mac os a geçtim , Şimdi mac os ta oynuyorum çoğu zamanenessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu iş tamamen sorumluluk bilinciyle alakalı dostum . Eğer biraz da rahatsan finansal olarak , bağımlılık gibi bir şey bu.
