enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Son zamanlarda masaüstü bilgisayarımda sürekli oyun vs olsun dikkatim dağılıyor ve zamanın büyük bir kısmını boşa harcadığımı hissediyorum bu sebeple windows sistemden uzaklaşıp ( aynı zamanda oyundan uzaklaşmak demek ) macbook'a geçmenin sizce bir faydası olur mu? bu güne kadar hiç macOS kullanmadım.
İnanır mısın son iki aydır tek düşüncem macOS cihazımı biran önce Windows cihaza çevirmek bende senin sıkıldığın şeyi yapmak için değişiklik istiyorum. Herhalde son 15 yıldır macOS kullanıcısıyım aktif olarak o yüzden sıkıldığın şeyden biraz uzaklaşmanda fayda var ani bir karar verip bir kaç ay sonra nereden geçtim bu cihaza dersen üzülürüm senin adına yinede hayırlısı olsun.

Not: macOS kötülediğimden değil uzun süre Windows kullanıp ilk defa macOS geçişlerde böyle şeyler yaşanabiliyor.