Merhaba,
Son zamanlarda masaüstü bilgisayarımda sürekli oyun vs olsun dikkatim dağılıyor ve zamanın büyük bir kısmını boşa harcadığımı hissediyorum bu sebeple windows sistemden uzaklaşıp ( aynı zamanda oyundan uzaklaşmak demek ) macbook'a geçmenin sizce bir faydası olur mu? bu güne kadar hiç macOS kullanmadım.