enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Son zamanlarda masaüstü bilgisayarımda sürekli oyun vs olsun dikkatim dağılıyor ve zamanın büyük bir kısmını boşa harcadığımı hissediyorum bu sebeple windows sistemden uzaklaşıp ( aynı zamanda oyundan uzaklaşmak demek ) macbook'a geçmenin sizce bir faydası olur mu? bu güne kadar hiç macOS kullanmadım.
Ben de aynı dertten muzdariptim. Günde 10 saatten fazla oyun oynuyordum. işi gücü sarkıtıyordum tamamen. mac os a geçtim , Şimdi mac os ta oynuyorum çoğu zaman Bu iş tamamen sorumluluk bilinciyle alakalı dostum . Eğer biraz da rahatsan finansal olarak , bağımlılık gibi bir şey bu.