Okul, iş ve yazılım için MacBook kullanıyorum bir de oyun bilgisayarım var oradan da kodlama yapıyorum artık (:. Kısacası bu sizin isteğinizle alakalı bir durum MacBook oyun oynamak için üretilmiş bir cihaz değil ve bunu hissettiriyor. Ekosistem harika çalışıyor. Güçlü bir windows bilgisayarınız varsa akıcılık farkı yaşamazsınız.