BlueAegean adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gürcistan'da yaşayan var mı?
17
●612
- 21-05-2025, 19:34:40Üyeliği durdurulduHocam nasıl geçiyor 1500 lari ile ? Vake Hub merkezde cadde üzerinde 1+1 e 400 dolar kira ödüyodum. 1500 lari sadece aylık sigara parası yapar.
- 21-05-2025, 19:51:13Geçinemiyorlar, Evleri var kira ödemiyorlar sanırım tek artıları bu. Dışarıda yeme içme yapmıyorlar. Termos ile çayla geziyorlar dışarıda yiyip içmemek için. Belki de siz iyi kazandığınız için sizi pek etkilememiş olabilir ama orta sınıf haşat durumdaSosyoMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2025, 20:14:19Üyeliği durdurulduHocam Tiflis zaten 1500 lari ile geçinebilecek bi yer değil ki. Nüfusun yarısı rus, diğer kalan yarısını da azerilerle azınlık gürcüler oluşturuyor. Orda yaşan bir çok kimse o parayı kazanmıyor. Allah yardımcıları olsun ne diyelim. Biz de 1 sene kaldık zaten. Ekonomiyi ayrı tutuyorum ama Tiflis merkez gerçekten çok güzel harika bir yer. İnsanlar ve mekanlar harikulade. Ama 20 30k çaptan dışarı çıktığında 2 katlı bina bulamazsın. Her yer gecekondu. Zaten yeni inşa edilen bir yer. 3 4 sene önceki haliyle şuandaki halinin fotoğrafını koyayım anlarsınız demek istediğimi.BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 - 4 sene önceki hali

Åžimdiki Hali

- 21-05-2025, 20:19:34Biliyorum hocam tiflis güzel bir şehir ön yüzlere biraz bakılmış ama arka yüzler dediğiniz gibi çöplük içinde. Trafik kurallarına uyan neredeyse yok herkes manyak gibi araba kullanıyor bi tuhaf şehir. Ama maalesef ekonomik eşitsizlik çok fazla. Örneğin benim nişanlımın kız kuzeni bir cafede çalışıyor günlük 25 lari alıyor sabah 10 akşam 01:00 olarak çalışıyor. Biz oturduk 2 salata yedik 1Litre limonata içtik ve 1 türk kahvesi total 138 lari para ödedik. Eğer bir işletme sahibiyseniz inanılmaz paralar kazanabilirsiniz ama ülke de keza bi o kadar pahalı. Örneğin, mcdonals gibi bir yerde hamburger + içecek + patates 25 lari ila 27 lari arası değişiyor. Yani 1 garson 1 günlük çalışmasında 1 hamburger bile yiyemiyor. Kız arkadaşım yerli olduğu için tiflisin ve yerel halkın durumunu biraz daha onların penceresinden görme şansım oluyor. Maalesef 2 işte çalışan kadın aylık 650 lari alması kesinlikle çok kötü. Ve bu kadının 1 parfümü 400 lariye alması da gerçekten üzücü. Maaş ile ürünlerin fiyatları arasında inanılmaz bir uçurum var
- 21-05-2025, 21:40:24Geçen sene bahar döneminde gittim, market fiyatları bence çok pahalı. Kısa süreli tatil için alternatif bir seçenek ancak marketteki çakma granül kahve bile pahalı. Yemekleri görece bize göre ucuz ancak genel olarak yaşam standartı düşük bir ülke. Yine de Batum'un yürüyüş yolları ve şehir yapısı temize yakın.
- 21-05-2025, 21:53:31Üyeliği durdurulduKLCagency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleomurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSosyoMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemikadox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSosyoMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSosyoMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSosyoMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAntocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostlar 1-2 haftaya gürcistana taşınmayı planlıyorum oralarda aylık kiralar ortalama ne kadar? 1+1 Olsa bile bana yetiyor. ek olarak merkezde yaşamamda zorunlu değil internetten çalışıyorum hepinizi alıntıladım kusura bakmayın çok merak ediyorum - 21-05-2025, 21:56:15Üyeliği durduruldu1 sene merkezde eşyalı eve 400 dolar verdim hocam aylık. 250 dolar civarına tek gideceksen öğrenci evi tarzı bi yer bulabilirsin. Bolt gibi paylaşımlı yolculuk sistemi var ulaşımda sorun yaşamazsın. insanlar çok kibar ve nazik.instasaticisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2025, 22:01:22Üyeliği durduruldu19 yaşındayım 2 kişi gideceğiz nişanlım ile. 400 dolar civarında 1+1 ev bulabilirmiyiz merkez olmasa bile ?SosyoMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2025, 23:12:37Üyeliği durduruldumerkezde eşyalı 1+1 çok rahat bulursun. Tüm evlerde internet bağlı zaten. Fatura numaralarını veriyo ev sahibi. Her sokak başında atm gibi ödeme noktaları var ordan ödemeleri yapıyosun. Yerleşiyosan chavchavadze caddesine yerleşmeni öneiririm yukarda attığım fotodaki cadde fiyatta dediğim gibi 400 civarıinstasaticisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

