Biliyorum hocam tiflis güzel bir şehir ön yüzlere biraz bakılmış ama arka yüzler dediğiniz gibi çöplük içinde. Trafik kurallarına uyan neredeyse yok herkes manyak gibi araba kullanıyor bi tuhaf şehir. Ama maalesef ekonomik eşitsizlik çok fazla. Örneğin benim nişanlımın kız kuzeni bir cafede çalışıyor günlük 25 lari alıyor sabah 10 akşam 01:00 olarak çalışıyor. Biz oturduk 2 salata yedik 1Litre limonata içtik ve 1 türk kahvesi total 138 lari para ödedik. Eğer bir işletme sahibiyseniz inanılmaz paralar kazanabilirsiniz ama ülke de keza bi o kadar pahalı. Örneğin, mcdonals gibi bir yerde hamburger + içecek + patates 25 lari ila 27 lari arası değişiyor. Yani 1 garson 1 günlük çalışmasında 1 hamburger bile yiyemiyor. Kız arkadaşım yerli olduğu için tiflisin ve yerel halkın durumunu biraz daha onların penceresinden görme şansım oluyor. Maalesef 2 işte çalışan kadın aylık 650 lari alması kesinlikle çok kötü. Ve bu kadının 1 parfümü 400 lariye alması da gerçekten üzücü. Maaş ile ürünlerin fiyatları arasında inanılmaz bir uçurum var