SosyoMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nasıl geçiyor 1500 lari ile ? Vake Hub merkezde cadde üzerinde 1+1 e 400 dolar kira ödüyodum. 1500 lari sadece aylık sigara parası yapar.
Geçinemiyorlar, Evleri var kira ödemiyorlar sanırım tek artıları bu. Dışarıda yeme içme yapmıyorlar. Termos ile çayla geziyorlar dışarıda yiyip içmemek için. Belki de siz iyi kazandığınız için sizi pek etkilememiş olabilir ama orta sınıf haşat durumda