BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten dananın kuyruğu burada kopuyor. Nişanlımın kız kuzeni garson olarak çalışıyor günlük 25 lari alıyor, barmen olarak çalışanlar 35 lari alıyor. Sıkıntı ülkenin yerel halkının aldığı maaş da zaten. Kız arkadaşım tbilisi belediyesinde memur 1500 lari alıyor. 1 Hafta önce doğum gününde Kayınvalidem bana parfüm hediye aldı ve maaşının 3/4'ü. Üzücü bir durum fakat böyle
Hocam nasıl geçiyor 1500 lari ile ? Vake Hub merkezde cadde üzerinde 1+1 e 400 dolar kira ödüyodum. 1500 lari sadece aylık sigara parası yapar.