BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçinemiyorlar, Evleri var kira ödemiyorlar sanırım tek artıları bu. Dışarıda yeme içme yapmıyorlar. Termos ile çayla geziyorlar dışarıda yiyip içmemek için. Belki de siz iyi kazandığınız için sizi pek etkilememiş olabilir ama orta sınıf haşat durumda
Hocam Tiflis zaten 1500 lari ile geçinebilecek bi yer değil ki. Nüfusun yarısı rus, diğer kalan yarısını da azerilerle azınlık gürcüler oluşturuyor. Orda yaşan bir çok kimse o parayı kazanmıyor. Allah yardımcıları olsun ne diyelim. Biz de 1 sene kaldık zaten. Ekonomiyi ayrı tutuyorum ama Tiflis merkez gerçekten çok güzel harika bir yer. İnsanlar ve mekanlar harikulade. Ama 20 30k çaptan dışarı çıktığında 2 katlı bina bulamazsın. Her yer gecekondu. Zaten yeni inşa edilen bir yer. 3 4 sene önceki haliyle şuandaki halinin fotoğrafını koyayım anlarsınız demek istediğimi.

3 - 4 sene önceki hali



Şimdiki Hali