Geçen sene bahar döneminde gittim, market fiyatları bence çok pahalı. Kısa süreli tatil için alternatif bir seçenek ancak marketteki çakma granül kahve bile pahalı. Yemekleri görece bize göre ucuz ancak genel olarak yaşam standartı düşük bir ülke. Yine de Batum'un yürüyüş yolları ve şehir yapısı temize yakın.