• 27-02-2025, 09:27:28
    #10
    Berbat
  • 27-02-2025, 09:33:51
    #11
    Aslında hepimizin aynı

    90's doksanlı yıllarda süperdi
    00's milenyumda sallanmaya başladı sorun vardı ama dimdik ayaktaydı
    2010's ilk yıkılış, kopuşlar, kavgalar, ayrılıklar, yeryer iflas...
    2020's SAHTE DÜNYA ! yapmacık suni hayata merhaba...
  • 27-02-2025, 09:37:39
    #12
    Akrabayı akrep soksun.
  • 27-02-2025, 09:37:50
    #13
    Genel olarak güzel. İstanbulda maalesef çok görüşemiyoruz uzaklıktan ötürü ama görüşünce de iyiyiz. Kötü günde arar sorarlar.
    Allahın emri sıla-i rahim yapmak akraba ile arayı ne olursa olsun iyi tutmak farzdır.

    Akrabalarıyla arası kötü olanlar insanlar genelde kendileri de aynı şekilde akrabalarına öyle davrandığı için kötü oluyor benim tanıdığım gözlemlediğim.
    İnsan hayatının bir döneminde illaki akrabalarına ihtiyaç duyuyor. Bence akraba ile arayı kötü tutmak iyi değil. Tabi bazıları aşırı derecede kötü insanlar oluyor onlara da yapacak bir şey yok maaalesef
  • 27-02-2025, 09:39:41
    #14
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim akrabam çok, yeterki işleri düşsün
    Haklısınız, sizin derdiniz olunca kimse arayıp sormaz.

    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berbat ve soyadımı değiştirmeyi düşünüyorum
    Bu kadar ileri aşama ise bıkmış olmalısınız.

    LimonCreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kan ile bulaşan en kötü hastalık akrabalıktır

    Bir iki tanesi dışında birçok dostum akrabamdan çok çok daha faydalı hayatımda.
    Benimde hayatımda arkadaşlarım akrabadan öte oldu çoğu zaman.

    NaciBLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baba tarafı iletişimi yok bizi dolandırdıklarından sonra
    Kötü olmuş gerçekten.

    Farklı bir bakış açısı 😂

    seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyi akraba ölü akraba
    Sanırım aileden kimseyle görüşmemek istiyorsunuz.
  • 27-02-2025, 09:43:03
    #15
    info_Tarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babasını dolandırmayan amcası olan var mı çok merak ediyorum ?
    Türk filmi gibi olmuş 😅

    seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer olmayan varsa büyük ihtimal kendi babasıdır
    Kişiye, aileye göre değişir hocam 😊

    ItsBeenTooLong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berbat
    Neden ?

    huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında hepimizin aynı

    90's doksanlı yıllarda süperdi
    00's milenyumda sallanmaya başladı sorun vardı ama dimdik ayaktaydı
    2010's ilk yıkılış, kopuşlar, kavgalar, ayrılıklar, yeryer iflas...
    2020's SAHTE DÜNYA ! yapmacık suni hayata merhaba...
    Yalnız kaldık, haklısınız.

    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akrabayı akrep soksun.
    Akrep akrabadan kaçar bence 😅

    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak güzel. İstanbulda maalesef çok görüşemiyoruz uzaklıktan ötürü ama görüşünce de iyiyiz. Kötü günde arar sorarlar.
    Allahın emri sıla-i rahim yapmak akraba ile arayı ne olursa olsun iyi tutmak farzdır.

    Akrabalarıyla arası kötü olanlar insanlar genelde kendileri de aynı şekilde akrabalarına öyle davrandığı için kötü oluyor benim tanıdığım gözlemlediğim.
    İnsan hayatının bir döneminde illaki akrabalarına ihtiyaç duyuyor. Bence akraba ile arayı kötü tutmak iyi değil. Tabi bazıları aşırı derecede kötü insanlar oluyor onlara da yapacak bir şey yok maaalesef
    Hocam güzel ve doğru yorumlar var sözlerinizin içinde lakin gerçekten de kötülük düşünen ve sizi cekemeyen insanların içinde ne yazık ki akrabalarda olabiliyor.
  • 27-02-2025, 09:51:17
    #16
    Cebiniz varsa akrabadan çok ne var ama cebiniz yoksa kimseniz yok bilin...
  • 27-02-2025, 09:53:57
    #17
    Sevdalilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebiniz varsa akrabadan çok ne var ama cebiniz yoksa kimseniz yok bilin...
    Şener Şen türk filminde milli piyango biletinden büyük ikramiye kazanıyordu ve sonrasında önüne gelen akrabası çıkıyordu, hatta ebesi bile gelmişti 😂
    Haklısınız gerçekten.
  • 27-02-2025, 10:01:57
    #18
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Hocam güzel ve doğru yorumlar var sözlerinizin içinde lakin gerçekten de kötülük düşünen ve sizi cekemeyen insanların içinde ne yazık ki akrabalarda olabiliyor.
    onlar normalde de çok akrabayla sınırlı değil hocam kimseyle görüşmemek lazım buna kalırsa genelde karşılıklı oluyor bu tip şeyler