Akrabalarla aranız nasıl ?
44
●1.176
- 27-02-2025, 09:33:51Aslında hepimizin aynı
90's doksanlı yıllarda süperdi
00's milenyumda sallanmaya başladı sorun vardı ama dimdik ayaktaydı
2010's ilk yıkılış, kopuşlar, kavgalar, ayrılıklar, yeryer iflas...
2020's SAHTE DÜNYA ! yapmacık suni hayata merhaba... - 27-02-2025, 09:37:50Genel olarak güzel. İstanbulda maalesef çok görüşemiyoruz uzaklıktan ötürü ama görüşünce de iyiyiz. Kötü günde arar sorarlar.
Allahın emri sıla-i rahim yapmak akraba ile arayı ne olursa olsun iyi tutmak farzdır.
Akrabalarıyla arası kötü olanlar insanlar genelde kendileri de aynı şekilde akrabalarına öyle davrandığı için kötü oluyor benim tanıdığım gözlemlediğim.
İnsan hayatının bir döneminde illaki akrabalarına ihtiyaç duyuyor. Bence akraba ile arayı kötü tutmak iyi değil. Tabi bazıları aşırı derecede kötü insanlar oluyor onlara da yapacak bir şey yok maaalesef - 27-02-2025, 09:39:41Haklısınız, sizin derdiniz olunca kimse arayıp sormaz.Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar ileri aşama ise bıkmış olmalısınız.Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde hayatımda arkadaşlarım akrabadan öte oldu çoğu zaman.LimonCreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü olmuş gerçekten.NaciBLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı bir bakış açısı 😂taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım aileden kimseyle görüşmemek istiyorsunuz.seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-02-2025, 09:43:03Türk filmi gibi olmuş 😅info_Tarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişiye, aileye göre değişir hocam 😊seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden ?ItsBeenTooLong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız kaldık, haklısınız.huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akrep akrabadan kaçar bence 😅Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam güzel ve doğru yorumlar var sözlerinizin içinde lakin gerçekten de kötülük düşünen ve sizi cekemeyen insanların içinde ne yazık ki akrabalarda olabiliyor.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-02-2025, 09:51:17Cebiniz varsa akrabadan çok ne var ama cebiniz yoksa kimseniz yok bilin...
- 27-02-2025, 09:53:57Şener Şen türk filminde milli piyango biletinden büyük ikramiye kazanıyordu ve sonrasında önüne gelen akrabası çıkıyordu, hatta ebesi bile gelmişti 😂Sevdalilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız gerçekten. - 27-02-2025, 10:01:57onlar normalde de çok akrabayla sınırlı değil hocam kimseyle görüşmemek lazım buna kalırsaZenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
genelde karşılıklı oluyor bu tip şeyler