Genel olarak güzel. İstanbulda maalesef çok görüşemiyoruz uzaklıktan ötürü ama görüşünce de iyiyiz. Kötü günde arar sorarlar.
Allahın emri sıla-i rahim yapmak akraba ile arayı ne olursa olsun iyi tutmak farzdır.
Akrabalarıyla arası kötü olanlar insanlar genelde kendileri de aynı şekilde akrabalarına öyle davrandığı için kötü oluyor benim tanıdığım gözlemlediğim.
İnsan hayatının bir döneminde illaki akrabalarına ihtiyaç duyuyor. Bence akraba ile arayı kötü tutmak iyi değil. Tabi bazıları aşırı derecede kötü insanlar oluyor onlara da yapacak bir şey yok maaalesef