• 27-02-2025, 10:09:14
    #19
    💚 R10.NET 💚
    Hepsi akrep çıktı hocam.
  • 27-02-2025, 10:18:43
    #20
    Benim bi derdim yok. 10-20 yılda 1 görüşürüm. Yani. Bilemedim. Galiba gereksiz. Ama kötücül değiliz yani genel olarak. Benim arkasından konuştuğum tek bir akrabam bile olmadı mesela, onları bilemem.
  • 27-02-2025, 10:48:58
    #21
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar normalde de çok akrabayla sınırlı değil hocam kimseyle görüşmemek lazım buna kalırsa genelde karşılıklı oluyor bu tip şeyler
    Karşılıklı davranışlar maddi konular gibi tartışmaya açık konularda farklı bir yere geliyor sevgili dostum. Para bu devrin zehridir, her türlü bağı koparan, kirleten bir araçtır.

    Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi akrep çıktı hocam.
    Muhakkak aralarında iyilerde vardır ama elbette siz zorda iken sizi görmeyen insanları normal bulmanız mümkün değil.

    Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bi derdim yok. 10-20 yılda 1 görüşürüm. Yani. Bilemedim. Galiba gereksiz. Ama kötücül değiliz yani genel olarak. Benim arkasından konuştuğum tek bir akrabam bile olmadı mesela, onları bilemem.
    Varsa varlar, yoksa yoklar gibi 😉
  • 27-02-2025, 15:24:06
    #22
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şener Şen türk filminde milli piyango biletinden büyük ikramiye kazanıyordu ve sonrasında önüne gelen akrabası çıkıyordu, hatta ebesi bile gelmişti 😂
    Haklısınız gerçekten.
    Şuana kadar gözlemlediğim bu yönde hocam 😂😂😂
  • 27-02-2025, 15:36:17
    #23
    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berbat ve soyadımı değiştirmeyi düşünüyorum
    Aynı mantık...
  • 27-02-2025, 15:51:22
    #24
    Sevdalilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuana kadar gözlemlediğim bu yönde hocam 😂😂😂
    Haklısınız 😊

    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı mantık...
    Soyadı değişse de kan bağı birçok konu da karşınıza çıkıyor, evlilik cenaze vb.
  • 27-02-2025, 15:54:46
    #25
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız 😊



    Soyadı değişse de kan bağı birçok konu da karşınıza çıkıyor, evlilik cenaze vb.
    Hocam karşıma çıkmasını istemez isem.. Net çıkmaz, basit olaylar.
  • 27-02-2025, 15:54:48
    #26
    ilişkiyi keseli çok oldu azıcık aşım ağrısız başım
  • 27-02-2025, 15:55:56
    #27
    dandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilişkiyi keseli çok oldu azıcık aşım ağrısız başım
    Ben bunu denedim ama olsa dert olmasa da dert. Orta halli arayı tutmak gerekiyor ekstra bir saygısızlık vb kötü bir durum yoksa.