Konu
Akrabalarla aranız nasıl ?
27-02-2025, 15:55:56
#27
Zenuti
dandanakan01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilişkiyi keseli çok oldu azıcık aşım ağrısız başım
Ben bunu denedim ama olsa dert olmasa da dert. Orta halli arayı tutmak gerekiyor ekstra bir saygısızlık vb kötü bir durum yoksa.