• 27-02-2025, 09:04:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Güzel, keyifli ve bol kazançlı bir gün diliyorum.



    Konu : Akrabalarınız ile aranız nasıl ? Bana kalırsa günümüzde akrabalık, komşuluk hatta dostluk kavramları nesli tükenen canlılar gibi oldu, nadiren kaldığını düşünüyorum.
    Kimse kimseyi dinlemiyor, siyaset, ekonomi ve inanç üzerinden küs olanlar, birbirini sevmeyenler ve birbirini görmezden gelen insanlar var.
  • 27-02-2025, 09:05:27
    #2
    Benim akrabam çok, yeterki işleri düşsün
  • 27-02-2025, 09:06:10
    #3
    Berbat ve soyadımı değiştirmeyi düşünüyorum
  • 27-02-2025, 09:07:26
    #4
    Kan ile bulaşan en kötü hastalık akrabalıktır

    Bir iki tanesi dışında birçok dostum akrabamdan çok çok daha faydalı hayatımda.
  • 27-02-2025, 09:08:14
    #5
    Baba tarafı iletişimi yok bizi dolandırdıklarından sonra
  • 27-02-2025, 09:11:46
    #7
    Platin üye
    En iyi akraba ölü akraba
  • 27-02-2025, 09:20:04
    #8
    Babasını dolandırmayan amcası olan var mı çok merak ediyorum ?
  • 27-02-2025, 09:22:50
    #9
    Platin üye
    info_Tarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babasını dolandırmayan amcası olan var mı çok merak ediyorum ?
    Eğer olmayan varsa büyük ihtimal kendi babasıdır