Merhaba arkadaşlar.
Güzel, keyifli ve bol kazançlı bir gün diliyorum.
Konu : Akrabalarınız ile aranız nasıl ? Bana kalırsa günümüzde akrabalık, komşuluk hatta dostluk kavramları nesli tükenen canlılar gibi oldu, nadiren kaldığını düşünüyorum. Kimse kimseyi dinlemiyor, siyaset, ekonomi ve inanç üzerinden küs olanlar, birbirini sevmeyenler ve birbirini görmezden gelen insanlar var.