Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onlar normalde de çok akrabayla sınırlı değil hocam kimseyle görüşmemek lazım buna kalırsa genelde karşılıklı oluyor bu tip şeyler
Karşılıklı davranışlar maddi konular gibi tartışmaya açık konularda farklı bir yere geliyor sevgili dostum. Para bu devrin zehridir, her türlü bağı koparan, kirleten bir araçtır.

Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsi akrep çıktı hocam.
Muhakkak aralarında iyilerde vardır ama elbette siz zorda iken sizi görmeyen insanları normal bulmanız mümkün değil.

Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bi derdim yok. 10-20 yılda 1 görüşürüm. Yani. Bilemedim. Galiba gereksiz. Ama kötücül değiliz yani genel olarak. Benim arkasından konuştuğum tek bir akrabam bile olmadı mesela, onları bilemem.
Varsa varlar, yoksa yoklar gibi 😉