Benim bi derdim yok. 10-20 yılda 1 görüşürüm. Yani. Bilemedim. Galiba gereksiz. Ama kötücül değiliz yani genel olarak. Benim arkasından konuştuğum tek bir akrabam bile olmadı mesela, onları bilemem.