Benim akrabam çok, yeterki işleri düşsün
Haklısınız, sizin derdiniz olunca kimse arayıp sormaz.
Berbat ve soyadımı değiştirmeyi düşünüyorum
Bu kadar ileri aşama ise bıkmış olmalısınız.
Kan ile bulaşan en kötü hastalık akrabalıktır
Bir iki tanesi dışında birçok dostum akrabamdan çok çok daha faydalı hayatımda.
Benimde hayatımda arkadaşlarım akrabadan öte oldu çoğu zaman.
Baba tarafı iletişimi yok bizi dolandırdıklarından sonra
Kötü olmuş gerçekten.
Farklı bir bakış açısı 😂
En iyi akraba ölü akraba
Sanırım aileden kimseyle görüşmemek istiyorsunuz.