info_Tarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babasını dolandırmayan amcası olan var mı çok merak ediyorum ?
Türk filmi gibi olmuş 😅

seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer olmayan varsa büyük ihtimal kendi babasıdır
Kişiye, aileye göre değişir hocam 😊

ItsBeenTooLong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Berbat
Neden ?

huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında hepimizin aynı

90's doksanlı yıllarda süperdi
00's milenyumda sallanmaya başladı sorun vardı ama dimdik ayaktaydı
2010's ilk yıkılış, kopuşlar, kavgalar, ayrılıklar, yeryer iflas...
2020's SAHTE DÜNYA ! yapmacık suni hayata merhaba...
Yalnız kaldık, haklısınız.

Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akrabayı akrep soksun.
Akrep akrabadan kaçar bence 😅

Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel olarak güzel. İstanbulda maalesef çok görüşemiyoruz uzaklıktan ötürü ama görüşünce de iyiyiz. Kötü günde arar sorarlar.
Allahın emri sıla-i rahim yapmak akraba ile arayı ne olursa olsun iyi tutmak farzdır.

Akrabalarıyla arası kötü olanlar insanlar genelde kendileri de aynı şekilde akrabalarına öyle davrandığı için kötü oluyor benim tanıdığım gözlemlediğim.
İnsan hayatının bir döneminde illaki akrabalarına ihtiyaç duyuyor. Bence akraba ile arayı kötü tutmak iyi değil. Tabi bazıları aşırı derecede kötü insanlar oluyor onlara da yapacak bir şey yok maaalesef
Hocam güzel ve doğru yorumlar var sözlerinizin içinde lakin gerçekten de kötülük düşünen ve sizi cekemeyen insanların içinde ne yazık ki akrabalarda olabiliyor.