Hocam güzel ve doğru yorumlar var sözlerinizin içinde lakin gerçekten de kötülük düşünen ve sizi cekemeyen insanların içinde ne yazık ki akrabalarda olabiliyor.
onlar normalde de çok akrabayla sınırlı değil hocam kimseyle görüşmemek lazım buna kalırsa

genelde karşılıklı oluyor bu tip şeyler