Hocam siz uygulamaya kefil olmuyorsunuz ama sonuç olarak o kodlar uygulama ile kullanılıyor.
Uygulama olmadan kodunda değeri olmadığına göre dolaylı yoldan uygulamada oluşacak sorunlarda size aittir.
Sattığım Ürün Bozuldu,
18
●1.190
- 19-02-2025, 10:17:1831 Mart tarihini yazan şirket kodları satıp R10 kullanıcılarından paralarını almıyor, siz talep ediyorsunuz ve siz kâr ediyorsunuz. Burada iş tamamen sizi ilgilendirir. Her ne kadar aracılık yapılsa dahi, bir tarih belirtiliyorsa bu iş tamamen sizinle alakalı. Satıcı sizsiniz, ticaret puanı alan ve konunuza cevap alan sizsiniz.
Olayın sizinle alakalı olduğunu anlatmaya çalıştım, umarım başarılı olmuşumdur. - 19-02-2025, 10:21:27
- 19-02-2025, 10:25:29Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.olaya bir ben mi farklı bakıyorum aceba? yanlış mı anladım konuyu
sizden kod alan arkadaşlar direk vodafone yada ana satıcı vs. kimse oradan da alsa bu olay üzerine yine de mağdur olacaklar mıydı? vodafone yada ana satıcı kimse telafi yapacak mıydı alan kişilere yada yaptı mı? eğer yapmadıysa siz neden neyin telafisini yapacaksınız ki? vodafone bile bu garantiyi vermediyse aracı olarak sizin vermeniz bence saçma olur - 19-02-2025, 10:34:03Evet hocam benim de anlatmaya çalıştığım buydu. Direkt kendi şahsi vodafone yanımdadan alsaydınız da aynı mağduriyeti yaşayacaktınız. Buna vodafone tekrar kod vermezken ben ne yapabilirim, diye düşündüm aslında. Fakat sizden bir önceki yazan arkadaşımızın dediği de etik ve mantıklı geldi. Ben ödeme yapacağım zaten, sadece bu olayda benim bir suçum yok ki, alanında yok. Yani bunu daha uçta örneklendirebilirim. Benzinli bir araba satıyorsunuz ve yeni bir yasa çıkıyor, sadece elektrikli arabalar trafikte yer alabilir diye. Satan çıkarmıyor ki bu yasayı 😅 . Sabah sabah olayın etik boyutlarını düşünerek güne başladık güzel oldu. Herkese iyi günler diliyorum 🙏🏻
PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-02-2025, 10:36:20Ben Kanva lisansı satıyorum ve açıklamasında Kanva politika değişikliği yapmadığı sürece geçerlidir yazıyor. Yani alan kişi bunu bilipte alıyor yarın bir gün Kanva ben kapatıyorum görüşürüz dese %100 ben haklıyım bunu belirtmişim. Ama siz telafi yapmak zorundasınız belirtmediğiniz için
- 19-02-2025, 10:49:13İki durum farklı. Kanva çöker veri depolama yerleri yanarsa, yedekleme sistemleri vb. Canvadaki oluşan bu sorun için, insanların tasarımları da yok olursa; Kanva bir şey yapamıyor, siz nasıl yapacaksınız? Şeklinde düşünmelisiniz. Politika değişikliği ya da kapatılıp gitme durumu yok ortada.
yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-02-2025, 10:50:44Uygulamalar bile bu tarz değişiklikler için haklarını saklı tutar, ürünü satarken "Son kullanma tarihi 31 Mart fakat uygulamadan oluşabilecek herhangi bir değişiklik ya da iptal durumunda iade kabul etmiyorum." diyebilirdin. Alan kişiler de bu durumun farkında olup ona göre alım yaparlardı ya da yapmazlardı. İki taraf için de herhangi bir problem yaşanmazdı.FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2025, 17:52:28Konu fikir almak için değil, "Sen haklısın" diye yorum almak için açılmış