Çok mantıklı geldi hocam, teşekkür ediyorum 🙏🏻
31 Mart tarihini yazan şirket kodları satıp R10 kullanıcılarından paralarını almıyor, siz talep ediyorsunuz ve siz kâr ediyorsunuz. Burada iş tamamen sizi ilgilendirir. Her ne kadar aracılık yapılsa dahi, bir tarih belirtiliyorsa bu iş tamamen sizinle alakalı. Satıcı sizsiniz, ticaret puanı alan ve konunuza cevap alan sizsiniz.
Olayın sizinle alakalı olduğunu anlatmaya çalıştım, umarım başarılı olmuşumdur.