Evet hocam benim de anlatmaya çalıştığım buydu. Direkt kendi şahsi vodafone yanımdadan alsaydınız da aynı mağduriyeti yaşayacaktınız. Buna vodafone tekrar kod vermezken ben ne yapabilirim, diye düşündüm aslında. Fakat sizden bir önceki yazan arkadaşımızın dediği de etik ve mantıklı geldi. Ben ödeme yapacağım zaten, sadece bu olayda benim bir suçum yok ki, alanında yok. Yani bunu daha uçta örneklendirebilirim. Benzinli bir araba satıyorsunuz ve yeni bir yasa çıkıyor, sadece elektrikli arabalar trafikte yer alabilir diye. Satan çıkarmıyor ki bu yasayı 😅 . Sabah sabah olayın etik boyutlarını düşünerek güne başladık güzel oldu. Herkese iyi günler diliyorum 🙏🏻
olaya bir ben mi farklı bakıyorum aceba? yanlış mı anladım konuyu
sizden kod alan arkadaşlar direk vodafone yada ana satıcı vs. kimse oradan da alsa bu olay üzerine yine de mağdur olacaklar mıydı? vodafone yada ana satıcı kimse telafi yapacak mıydı alan kişilere yada yaptı mı? eğer yapmadıysa siz neden neyin telafisini yapacaksınız ki? vodafone bile bu garantiyi vermediyse aracı olarak sizin vermeniz bence saçma olur