Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
olaya bir ben mi farklı bakıyorum aceba? yanlış mı anladım konuyu
sizden kod alan arkadaşlar direk vodafone yada ana satıcı vs. kimse oradan da alsa bu olay üzerine yine de mağdur olacaklar mıydı? vodafone yada ana satıcı kimse telafi yapacak mıydı alan kişilere yada yaptı mı? eğer yapmadıysa siz neden neyin telafisini yapacaksınız ki? vodafone bile bu garantiyi vermediyse aracı olarak sizin vermeniz bence saçma olur