Gördüğüm en haksız üste çıkma çalışması
.
Kodları siz satıyorsunuz. Ben para verdim ve hizmet alacağım diye size para yolladım. Sizin verdiğiniz kod çalışmayınca ne için çalışmadığı beni ilgilendirmez. Hizmeti alamadığım hizmeti aldığım yer sorumlu olur. Ben sizden telafi isterim siz kodları nerden temin ediyorsanız ordan telafi istersiniz.

Vodafone veriyorsa kodu ondanda yeni kod isterim. konu siz yada başkası değil.

youtube facebook örneği veriyorsunuz aynı değil. Siz facebook sahibi değilsiniz. aynı durumu örnek vermek için otokonfor firmasının sahibi siz olmalısınız. o zaman bu konu üzerine konuşulabilir.