Hocam siz uygulamaya kefil olmuyorsunuz ama sonuç olarak o kodlar uygulama ile kullanılıyor.

Uygulama olmadan kodunda değeri olmadığına göre dolaylı yoldan uygulamada oluşacak sorunlarda size aittir.