• 11-02-2025, 09:53:36
    #1
    Merhaba askerdeyken sözleşmeli veya uzmanlık için kalmak istiyormusunuz diye soruyorlarmı gidip gelmek istemiyorum konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
  • Kabul Edilen Cevap
    • JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Merhaba askerdeyken sözleşmeli veya uzmanlık için kalmak istiyormusunuz diye soruyorlarmı gidip gelmek istemiyorum konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
      Verdiğin kararlar hakkında hayırlı olur inşallah. Askerlik görevin başladığı gün evrakta yazılı olarak soruluyor. Aynı zamanda askerlik bitiminde +6 uzatmak istiyor musun diye soruyorlar. Eğer sözleşmeli er alımı olursa illaki duyarsın ama sen yine de içeride komutanlarla temas halinde ol. Bir şekilde öğrenirsin. Arkadaşların dediği gibi askerlik görevi yaparken geçiş yapman daha iyi duruyor. Hem askerliği görmüş ve öyle karar vermiş olursun.
  • 11-02-2025, 09:54:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam içerden devam etmek daha mantıklı 3 yıl sonra uzman olmaya hak kazanıyorsun sadece mülakata girerek ben öyle yapmayı planlıyorum şuanlık ama dışardan içeriye girmesi çok zor içerden devam etmekte daha kolay 2025 kanun ile dövme ve faça sorun sayılmayacak.
  • 11-02-2025, 09:57:11
    #3
    WALLED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam içerden devam etmek daha mantıklı 3 yıl sonra uzman olmaya hak kazanıyorsun sadece mülakata girerek ben öyle yapmayı planlıyorum şuanlık ama dışardan içeriye girmesi çok zor içerden devam etmekte daha kolay 2025 kanun ile dövme ve faça sorun sayılmayacak.


    İçerden devam etmek derken anlamadım hocam yani soruyolarmı yoksa ben ayrı askerdeyken savunma bakanlığına başvurumu yapacağım
  • 11-02-2025, 10:01:30
    #4
    hocam askerliğimi sözleşmeli er takım komutanı olarak yapmıştım öyle yazılanlar gibi güllük gülistanlık bir durum yok çok zor sözleşmeli erlik tavsiye etmem psikolojisi zor eğitimde de kıta görevinde de geçiyim 3 sene dayanayım uzman olayım işi zor iş sağlam psikoloji ister herkes yapamaz, alım varsa direkt uzmanlığa o şekilde geçmeni öneririm
  • 11-02-2025, 10:05:31
    #5
    JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba askerdeyken sözleşmeli veya uzmanlık için kalmak istiyormusunuz diye soruyorlarmı gidip gelmek istemiyorum konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
    hocam benim geçen bir tanıdığım yaptı ilk askere gitti 6 ay sonra tekrar geldi sonra tekrar gitti 3 ay falan eğitim aldı karacı olarak şimdi suriyeye gönderdiler
  • 11-02-2025, 10:05:43
    #6
    Sabırlımısın ? Hergun sabah kalkmaya hazır mısın? Soguk zamanlar olacak saatlerce üşümeye hazır mısın? Ve sayamadığım bir cok şeye hazır mısın ?

    Hazırsan alımları takip et , jandarma hariç digerlerinin sözleşmeli er alımlarını, yada uzman çavuş alımlarını takip edebilirsin sivilden alımları oluyor
  • 11-02-2025, 10:07:14
    #7
    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabırlımısın ? Hergun sabah kalkmaya hazır mısın? Soguk zamanlar olacak saatlerce üşümeye hazır mısın? Ve sayamadığım bir cok şeye hazır mısın ?

    Hazırsan alımları takip et , jandarma hariç digerlerinin sözleşmeli er alımlarını, yada uzman çavuş alımlarını takip edebilirsin sivilden alımları oluyor


    Her türlü zorluğu yaparım başka çarem yok yani alım olurda beni kabül ederlerse yapacağım sadece nasıl başvuru oluyor askerdeyken kalabilirmiyim bunları bilmiyorum mayısta gidiyorum
  • 11-02-2025, 10:07:28
    #8
    WALLED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam içerden devam etmek daha mantıklı 3 yıl sonra uzman olmaya hak kazanıyorsun sadece mülakata girerek ben öyle yapmayı planlıyorum şuanlık ama dışardan içeriye girmesi çok zor içerden devam etmekte daha kolay 2025 kanun ile dövme ve faça sorun sayılmayacak.
    Rütbeliler için?
  • 11-02-2025, 10:16:04
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba askerdeyken sözleşmeli veya uzmanlık için kalmak istiyormusunuz diye soruyorlarmı gidip gelmek istemiyorum konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
    Verdiğin kararlar hakkında hayırlı olur inşallah. Askerlik görevin başladığı gün evrakta yazılı olarak soruluyor. Aynı zamanda askerlik bitiminde +6 uzatmak istiyor musun diye soruyorlar. Eğer sözleşmeli er alımı olursa illaki duyarsın ama sen yine de içeride komutanlarla temas halinde ol. Bir şekilde öğrenirsin. Arkadaşların dediği gibi askerlik görevi yaparken geçiş yapman daha iyi duruyor. Hem askerliği görmüş ve öyle karar vermiş olursun.