Sözleşmeli Er hk.
12
●308
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 11-02-2025, 09:54:54Üyeliği durdurulduhocam içerden devam etmek daha mantıklı 3 yıl sonra uzman olmaya hak kazanıyorsun sadece mülakata girerek ben öyle yapmayı planlıyorum şuanlık ama dışardan içeriye girmesi çok zor içerden devam etmekte daha kolay 2025 kanun ile dövme ve faça sorun sayılmayacak.
- 11-02-2025, 09:57:11WALLED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçerden devam etmek derken anlamadım hocam yani soruyolarmı yoksa ben ayrı askerdeyken savunma bakanlığına başvurumu yapacağım - 11-02-2025, 10:01:30hocam askerliğimi sözleşmeli er takım komutanı olarak yapmıştım öyle yazılanlar gibi güllük gülistanlık bir durum yok çok zor sözleşmeli erlik tavsiye etmem psikolojisi zor eğitimde de kıta görevinde de geçiyim 3 sene dayanayım uzman olayım işi zor iş sağlam psikoloji ister herkes yapamaz, alım varsa direkt uzmanlığa o şekilde geçmeni öneririm
- 11-02-2025, 10:05:31hocam benim geçen bir tanıdığım yaptı ilk askere gitti 6 ay sonra tekrar geldi sonra tekrar gitti 3 ay falan eğitim aldı karacı olarak şimdi suriyeye gönderdilerJeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2025, 10:05:43Sabırlımısın ? Hergun sabah kalkmaya hazır mısın? Soguk zamanlar olacak saatlerce üşümeye hazır mısın? Ve sayamadığım bir cok şeye hazır mısın ?
Hazırsan alımları takip et , jandarma hariç digerlerinin sözleşmeli er alımlarını, yada uzman çavuş alımlarını takip edebilirsin sivilden alımları oluyor - 11-02-2025, 10:07:14Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her türlü zorluğu yaparım başka çarem yok yani alım olurda beni kabül ederlerse yapacağım sadece nasıl başvuru oluyor askerdeyken kalabilirmiyim bunları bilmiyorum mayısta gidiyorum - 11-02-2025, 10:16:04Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Verdiğin kararlar hakkında hayırlı olur inşallah. Askerlik görevin başladığı gün evrakta yazılı olarak soruluyor. Aynı zamanda askerlik bitiminde +6 uzatmak istiyor musun diye soruyorlar. Eğer sözleşmeli er alımı olursa illaki duyarsın ama sen yine de içeride komutanlarla temas halinde ol. Bir şekilde öğrenirsin. Arkadaşların dediği gibi askerlik görevi yaparken geçiş yapman daha iyi duruyor. Hem askerliği görmüş ve öyle karar vermiş olursun.JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle