Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabırlımısın ? Hergun sabah kalkmaya hazır mısın? Soguk zamanlar olacak saatlerce üşümeye hazır mısın? Ve sayamadığım bir cok şeye hazır mısın ?

Hazırsan alımları takip et , jandarma hariç digerlerinin sözleşmeli er alımlarını, yada uzman çavuş alımlarını takip edebilirsin sivilden alımları oluyor


Her türlü zorluğu yaparım başka çarem yok yani alım olurda beni kabül ederlerse yapacağım sadece nasıl başvuru oluyor askerdeyken kalabilirmiyim bunları bilmiyorum mayısta gidiyorum