• 11-02-2025, 10:35:42
    #10
    Doz. Er ve uzmanlık için kalmak ister misin diye sormuyorlar, +6 aylik daha yapmak ister misin diye soruyorlar,

    Soz. Er ve uzmanlık için alım ilanını beklemen lazım, ilan geldiğinde başvurup mülakata gidiyorsun .
  • 11-02-2025, 10:37:33
    #11
    Öyle tiktokdaki sosyal medyadaki reels'leri izleyip gaza gelmeyin, sonra geldiğinizde bırakmak için 40 takla atan insan gördüm, zaten personel ihtiyacı var, sözleşmeli er'likten giripte kendini köreltme, yaşın çok büyük değilse dış kaynaktan uzman çavuş alımlarını bekle 🤚
  • 11-02-2025, 10:45:31
    #12
    Eski piyade komando uzman çavuş olarak söylüyorum yapılmaz hocam
  • 12-02-2025, 00:47:06
    #13
    eozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski piyade komando uzman çavuş olarak söylüyorum yapılmaz hocam
    Neden hocam