JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba askerdeyken sözleşmeli veya uzmanlık için kalmak istiyormusunuz diye soruyorlarmı gidip gelmek istemiyorum konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
hocam benim geçen bir tanıdığım yaptı ilk askere gitti 6 ay sonra tekrar geldi sonra tekrar gitti 3 ay falan eğitim aldı karacı olarak şimdi suriyeye gönderdiler