Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhaba askerdeyken sözleşmeli veya uzmanlık için kalmak istiyormusunuz diye soruyorlarmı gidip gelmek istemiyorum konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
Verdiğin kararlar hakkında hayırlı olur inşallah. Askerlik görevin başladığı gün evrakta yazılı olarak soruluyor. Aynı zamanda askerlik bitiminde +6 uzatmak istiyor musun diye soruyorlar. Eğer sözleşmeli er alımı olursa illaki duyarsın ama sen yine de içeride komutanlarla temas halinde ol. Bir şekilde öğrenirsin. Arkadaşların dediği gibi askerlik görevi yaparken geçiş yapman daha iyi duruyor. Hem askerliği görmüş ve öyle karar vermiş olursun.