WALLED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam içerden devam etmek daha mantıklı 3 yıl sonra uzman olmaya hak kazanıyorsun sadece mülakata girerek ben öyle yapmayı planlıyorum şuanlık ama dışardan içeriye girmesi çok zor içerden devam etmekte daha kolay 2025 kanun ile dövme ve faça sorun sayılmayacak.


İçerden devam etmek derken anlamadım hocam yani soruyolarmı yoksa ben ayrı askerdeyken savunma bakanlığına başvurumu yapacağım