hocam askerliğimi sözleşmeli er takım komutanı olarak yapmıştım öyle yazılanlar gibi güllük gülistanlık bir durum yok çok zor sözleşmeli erlik tavsiye etmem psikolojisi zor eğitimde de kıta görevinde de geçiyim 3 sene dayanayım uzman olayım işi zor iş sağlam psikoloji ister herkes yapamaz, alım varsa direkt uzmanlığa o şekilde geçmeni öneririm