• 23-01-2025, 15:31:22
    #10
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite sitesinde bir yer buldum oraya sınırsız istek atarak öğrencilerin vesikalıklarını çıkarıyorum. Bunu bildirirsem cezalandırma ya da ödüllendirme gibi bir durum olur mu?
    Hocanız ile iletişime geçerek işlem başlatabilirsiniz. En kötü ihtimalle o rektörün gözüne, siz de onun gözüne girmiş olursunuz.
    Fakat dikkatli olmanızda fayda var. Hocanızla aranız iyi ise bu işleme başlayın
  • 23-01-2025, 15:32:02
    #11
    Açık bulduysan açık aramışssındır
  • 23-01-2025, 15:32:21
    #12
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocanız ile iletişime geçerek işlem başlatabilirsiniz. En kötü ihtimalle o rektörün gözüne, siz de onun gözüne girmiş olursunuz.
    Fakat dikkatli olmanızda fayda var. Hocanızla aranız iyi ise bu işleme başlayın
    Hoca ile aramız iyi, sohbet ediyoruz.
  • 23-01-2025, 15:32:54
    #13
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık bulduysan açık aramışssındır
    Hocam sadece denemek istedim, çıkar mı çıkmaz mı gibisinden.
  • 23-01-2025, 15:34:54
    #14
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece denemek istedim, çıkar mı çıkmaz mı gibisinden.
    Hocam çoğu ünversite ve okul sitelerinde sql açığı kaynıyor. 2-3 dork ile bakın zibilyon tane edu sitesi cikicak zaten. Benim tavsiyem hiç bulaşmayın goy goy edin arkadaşlarla geçin.
  • 23-01-2025, 15:35:39
    #15
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocanız ile iletişime geçerek işlem başlatabilirsiniz. En kötü ihtimalle o rektörün gözüne, siz de onun gözüne girmiş olursunuz.
    Fakat dikkatli olmanızda fayda var. Hocanızla aranız iyi ise bu işleme başlayın
    hiç kimse kimsenin gözüne girmez, sadece bildirirsin kapatırlar
  • 23-01-2025, 15:36:43
    #16
    ispanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çoğu ünversite ve okul sitelerinde sql açığı kaynıyor. 2-3 dork ile bakın zibilyon tane edu sitesi cikicak zaten. Benim tavsiyem hiç bulaşmayın goy goy edin arkadaşlarla geçin.
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç kimse kimsenin gözüne girmez, sadece bildirirsin kapatırlar
    Bakacağım, üniversiteye döndüğümde konuşacağım.
  • 23-01-2025, 15:36:49
    #17
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç kimse kimsenin gözüne girmez, sadece bildirirsin kapatırlar
    Konuyu açan kişinin "hocanın gözüne girer miyim" sorusuna istinaden espri amaçlı yazılan bir mesajdı sadece
  • 23-01-2025, 15:41:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bence ne ceza olur, ne ödül verilir, ne de açık kapatılır.