Üniversite sitesinde bir yer buldum oraya sınırsız istek atarak öğrencilerin vesikalıklarını çıkarıyorum. Bunu bildirirsem cezalandırma ya da ödüllendirme gibi bir durum olur mu?
Hocanız ile iletişime geçerek işlem başlatabilirsiniz. En kötü ihtimalle o rektörün gözüne, siz de onun gözüne girmiş olursunuz.
Fakat dikkatli olmanızda fayda var. Hocanızla aranız iyi ise bu işleme başlayın