• 24-01-2025, 07:03:23
    #28
    Adamın tüm hayallerini suya düşürdünüz, gelen yorumlara bak. Bir mark zuckerberg daha başlamadan bitti.
  • 24-01-2025, 09:52:52
    #29
    Bir üniversitede bilgi işlem çalışanına sordum açık söyleyene hiçbir yaptırım uygulamayız dedi. Ancak malesef maddi bir ödül mekanizması da yokmuş.
    Birçok üniversitede birsürü açık var diyen arkadaş gibi maval okumayalım bu durum her zaman gerçekleşmez, kendi adıma tebrik ederim
  • 24-01-2025, 11:18:49
    #30
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın tüm hayallerini suya düşürdünüz, gelen yorumlara bak. Bir mark zuckerberg daha başlamadan bitti.
    Dava yemediğim kaldı 😂
    honur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir üniversitede bilgi işlem çalışanına sordum açık söyleyene hiçbir yaptırım uygulamayız dedi. Ancak malesef maddi bir ödül mekanizması da yokmuş.
    Birçok üniversitede birsürü açık var diyen arkadaş gibi maval okumayalım bu durum her zaman gerçekleşmez, kendi adıma tebrik ederim
    Teşekkür ederim hocam, üniversiteye döndüğümde detaylı şekilde hocalara söyleyip bildireceğim.
  • 24-01-2025, 13:17:29
    #31
    ver kardeşime bir kamu davası 5 yıl uğrasın adliyelerde
  • 24-01-2025, 13:21:54
    #32
    leventkartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ver kardeşime bir kamu davası 5 yıl uğrasın adliyelerde
    Öğrencisi olduğum üniversitede basit bir hata fark ettim kötü amaçlı kişilerin eline geçmemesi adına bildirirsem bu durumda suçlu ben mi olurum?
  • 24-01-2025, 14:06:57
    #33
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite sitesinde bir yer buldum oraya sınırsız istek atarak öğrencilerin vesikalıklarını çıkarıyorum. Bunu bildirirsem cezalandırma ya da ödüllendirme gibi bir durum olur mu?
    bu durum üniversite için kvkk ihlali manasına gelmiyor mu?
  • 24-01-2025, 14:07:53
    #34
    Burak_co adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu durum üniversite için kvkk ihlali manasına gelmiyor mu?
    Kendi verilerimde tehlikede, bu durumu görmezden gelmek saçma olmaz mı?
  • 24-01-2025, 14:40:58
    #35
    2013'te bende basit bir açık bulmuştum ve paylaştım bilgi işleme gidip. İlgilendiler kapattılar, benim bilgileri de aldılar. Birkaç hafta sonra dekan çağırdı gittim. Bir öğle yemeği ısmarladı sosyal tesislerde. Bir daha bir şey olursa bize bildir biz söyleriz bilgi işleme dedi, tamam dedim. 😊
  • 24-01-2025, 14:52:13
    #36
    uAbesni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2013'te bende basit bir açık bulmuştum ve paylaştım bilgi işleme gidip. İlgilendiler kapattılar, benim bilgileri de aldılar. Birkaç hafta sonra dekan çağırdı gittim. Bir öğle yemeği ısmarladı sosyal tesislerde. Bir daha bir şey olursa bize bildir biz söyleriz bilgi işleme dedi, tamam dedim. 😊
    Büyük şeyler beklemiyorum zaten, teşekkür maili bile yeterli.