Üniversitemde açık buldum
35
●2.718
- 24-01-2025, 09:52:52Bir üniversitede bilgi işlem çalışanına sordum açık söyleyene hiçbir yaptırım uygulamayız dedi. Ancak malesef maddi bir ödül mekanizması da yokmuş.
Birçok üniversitede birsürü açık var diyen arkadaş gibi maval okumayalım bu durum her zaman gerçekleşmez, kendi adıma tebrik ederim
- 24-01-2025, 11:18:49Dava yemediğim kaldı 😂neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam, üniversiteye döndüğümde detaylı şekilde hocalara söyleyip bildireceğim.honur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-01-2025, 13:21:54Öğrencisi olduğum üniversitede basit bir hata fark ettim kötü amaçlı kişilerin eline geçmemesi adına bildirirsem bu durumda suçlu ben mi olurum?leventkartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2025, 14:06:57bu durum üniversite için kvkk ihlali manasına gelmiyor mu?ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2025, 14:07:53Kendi verilerimde tehlikede, bu durumu görmezden gelmek saçma olmaz mı?Burak_co adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2025, 14:40:582013'te bende basit bir açık bulmuştum ve paylaştım bilgi işleme gidip. İlgilendiler kapattılar, benim bilgileri de aldılar. Birkaç hafta sonra dekan çağırdı gittim. Bir öğle yemeği ısmarladı sosyal tesislerde. Bir daha bir şey olursa bize bildir biz söyleriz bilgi işleme dedi, tamam dedim. 😊
- 24-01-2025, 14:52:13Büyük şeyler beklemiyorum zaten, teşekkür maili bile yeterli.uAbesni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle