uAbesni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2013'te bende basit bir açık bulmuştum ve paylaştım bilgi işleme gidip. İlgilendiler kapattılar, benim bilgileri de aldılar. Birkaç hafta sonra dekan çağırdı gittim. Bir öğle yemeği ısmarladı sosyal tesislerde. Bir daha bir şey olursa bize bildir biz söyleriz bilgi işleme dedi, tamam dedim. 😊
Büyük şeyler beklemiyorum zaten, teşekkür maili bile yeterli.